Tuesday, September 27, 2011

ازدواج لعنتی...میشه نصیحت نکنید؟

ازدواج یه درد بزرگ واسه ی همجنسگراهاست!!!حرف ازدواج که میشه دلت میخواد با سر بری توی دیوار چونکه تو نمیتونی ازدواج کنی...از یه طرف  اگه  بگی نمیخوای ازدواج کنی همه نصیحتت میکنن که ازدواج فلان و فلانه
و از یه طرف دیگه هم واست سخته که حتی به ازدواج فکر کنی...
1.پدر:آفرین...اشتباه بزرگ من رو تکرار نکن پسرم
2.مادر: چرا؟مگه چته؟من دوست دارم با  دختر فلانی ازدواج کنی و نوه هامو ببینم
3.آبجی:حالا یه چیزی میگه بعدا حرفش عوض میشه
4.داداش:آخه چرا؟میدونی تنهایی چقد بده؟میخوای تا آخر عمر مجرد بمونی؟
5.عمه به بابام گفت:باید ببریدش یه روانشناس خوب آخه پسر فلانی هم همینو میگفت بعد چند جلسه نظرش عوض شد
6.شوهر عمه:خاک بر سرت
7.پسر عمه:نکنه همجنسبازی؟
حالا بماند که دایی و زندایی اگه میشنیدن چیا میگفتن
بعدش حرفمو عوض کردمو گفتم نه من ازدواج میکنم ولی بعد از تحصیلات وگرنه پسر عمم آبرومو میبرد هرچند خودش خیلی خیلی مشکوک میزنه:دی
نمیدونم شاید هم فقط من این دردسر رو توی زندگی اجتماعیم داشته باشم ولی تا جایی که میتونم خودم رو چنان استریت نشون میدم که اگه یه استریت کنارم باشه حالش بهم میخوره و پیش خودش چه فکر ها که نمیکنه!!منم از بس که خودمو استریت نشون میدم گاهی اوقات واقعا فک میکنم که استریتم
به هرحال,حالم از نصیحت و ازدواجی که بقیه ازش حرف میزنن بهم میخوره

6 comments:

  1. بگو عاشق یه دختری بودم، بهم خیانت کرد و من دیگه نمی تونم به هیچ دختر دیگه ای فکر کنم
    :D

    یه کم به پسر عمت بیشتر نزدیک شو
    خدا رو چه دیدی
    !
    :D

    ReplyDelete
  2. من حتی اگه استریت بودم با اجبار عمه و خاله ازدواج نمیکردم!!
    خوشبختانه جامعه مدرن شده و همه ازدواج نکردنو میذارن به حساب مد شدن..
    خب چه اشکالی داره..توام بیا توی این دسته!!
    هیچ کس نمیتونه تورو به زور داماد کنه..مگر دیوونه باشی!

    یوسف

    ReplyDelete
  3. مهرداد»نه آخه اگه این حرفو بزنم دعوا میشه که دختره کی بوده و قضیه چیه؟
    پسر عمم هم تو فکرش هستم

    یوسف جان»فکر خوبیه داداش

    ReplyDelete
  4. آرررره خیلی فکرش ناراحت کننده است به ویژه اگه فشار خونواده هم باشه! من ندارم این فشار رو و بهشون راست و پوست کنده گفتم که تو خواب ببینن من ازدواج کنم! ولی خودم گاهی غصه ام میشه از ته ته دلم! آخه چرا ما نباید یبتونیم مثه بقیه باشیم؟ :((((
    حالا ولش کن غمگین شد! از پسر عمه ات بگو
    ((((=

    ReplyDelete
  5. رضا»فوق فوقش با یه دختر همجنسگرا ازدواج میکنم!!
    طبق آخرین تحقیقات پسر عمم باید بایسکشوال باشه...
    البته باید یک پست رو بهش اختصاص بدم

    ReplyDelete
  6. رضا جان نکنه تن به ازدواج با استریت بدیا...هم خودترو شکنجه میدی هم اون دختر بیچاره...آخه اون که گناهی نداره...قوی باش و اگرم طوری شد به خونواده بگو میخوام تنها ندگی کنم یا خاجم...حداقل از ازدواج بهتره...

    ReplyDelete