Sunday, December 23, 2012

هپی بِرس گی!

 نکته:این پست رو در حالی که دارید به این موسیقی گوش میدید، بخونید،و یه طوری آروم بخونید که با پایان موسیقی تموم بشه متن :دی
 http://www.youtube.com/watch?v=rUuusqy50yk

هر کدوم از ماها، یه زمانی بوده که مطمئن شدیم که همجنسگرا هستیم
هرچند ممکنه همیشه هم میدونستیم،مثلا از دوران بچگی و عشق ها و فانتزی های کودکانه خودمون به دوستها و همکلاسی هامون و شکستهای عشقی تراجدیک از استریت ها
خیلی ها،راحت با خودشون کنار اومدن،خیلی ها خودشونو نپذیرفتن و یا بعد از مدتها بلاخره باهاش کنار اومدن
من به شخصه از بچگی ،از همون دوران طفولیت یا بهتره بگم نوزادی ،از پسر های گوگولی مگولی خوشم میومد،ولی اون موقع درک دستی از رابطه های عمیق احساسی و جنسی نداشتم ولی خوب میتونستم بفهمم نوع علاقم خیلی با نوع علاقه به جنس مخالف فرق میکنه،از یه حس خیلی متفاوت بود
ولی هیچوقت مطمئن نبودم،اصلا به رابطه جنسی با جنس مخالف که فک میکردم احساس چندش آور و خیلی بدی بهم دست میداد
دخترارو مثل دست گل های ترگل و پرگل میدیدم و میبینم همیشه،دوست های خیلی خوب و همین رابطه ی بیش از حد نزدیک من با دخترا باعث این بوده و هست که همه فک کنن من فوق العاده استریتم،اونم از نوع دختر باز و پلیر
هپی بِرس گی اصطلاحیه که مربوط میشه به اون دوره یا روزی که متوجه خودمون شدیم،مطمئن شدیم که همجنسگرا هستیم،و اون روز رو یه روز خاص حساب میکنیم از اون جهت که با خودمون آشنا شدیم،و همینطور اگه کامینگ اوتی کرده باشیم، از اونجایی که بعد از کامینگ اوت احساس شادی و سبکی وافری میکنیم،اون روز،روز خیلی مقدسی واسمون حساب میشه  و جشن میگیرم و سالروزش همیشه یادمون میمونه





8 comments:

  1. هيچ وقت تصور اينكه بعد از كامينگ اوت احساس شادي و سبكي وافري بهم دست بده يا برام روز مقدسي باشه حتي به ذهنم هم خطور نكرده...
    كامينگ اوت اينجا حكم خداحافظي با آرامش رو داره

    ReplyDelete
    Replies
    1. چونکه آدمشو باید پیدا کرد ،به هرکسی نمیشه گفت عزیز من ! منم کامینگ اوتی که باعث پشیمونیم بشه تاحالا داشتم ولی بعدش تجربه کسب کردم به کی بگم به کی نگم،اول باید طرف رو شناخت حسابی اگه هوموفوبیک نبود،اگه سودی داشت بعد گفت

      Delete
  2. :)
    از اون پوست‌ها بود که با خوندنش یک لبخند از ته دل اومد رو لبام :) مرسی
    و تجربه‌ی من هم مشباه چیزیه که نوشتی :)

    ReplyDelete
  3. سلام!؛
    منو میشناسی!!؟
    اگر شناختی به هیچکس نگو من اینجا بودم!‌:) بازم میام بهت سر میزنم؛
    دلم برات خیلی تنگ شده بود، بابات رو جای تو میبوسم :)):××××

    ReplyDelete
    Replies
    1. سلام عزیزم
      مگه میشه من تورو فراموش کنم،خیلی خوشحالم که واسم کامنت گذاشتی
      آخرین باری که باهات چت کردم،4سال پیش بود
      خیلی خوشحالم کردی فرهاد جون
      بابامو ببوس ،منم بهش سپردم ببوستت
      خیلی دوست دارم
      بازم بهم سر بزن
      :*******

      Delete
  4. اره درسته روزی که خودترو می پذیری انگار واقعا دوباره متولد میشی

    ولی من با کامینگ اوت مشکل دارم

    هدف از کامینگ اوت چیه؟ چرا بعد از کامینگ اوت بهت احساس سبکی میده؟
    تا حالا بهش عمیق فکر کردی؟

    ReplyDelete
    Replies
    1. آره پدر جان، خیلی زیاد بهش فک کردم
      هدف بستگی به شرایط داره
      بعضی وقتا به خونواده برا اینکه دست از سرت بردارن و اصرار به ازدواج نداشته باشن،برای خلاصی از مخفی کاری های الکی وقتی که حرف دختر میاد وسط
      و همینطور میتونه هدف الهی باشه :دی
      دیگه بسته به شرایط خودت داره،البته نه به هر کس و ناکسی!!این نکته مهمه که کامینک اوت باید یوزفول هم باشه ،نه فقط با این هدف که احساس سبکی کنیم!احساس سبکی رو باید خودت تجربه کنی
      آدمشو پیدا کن،کامینگ اوت کن،بعدش منظورمو حضورا درک میکنی

      Delete