Thursday, October 18, 2012

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا

این روزها عصاره ی وجودم داره کشیده میشه!‏
برنامه هرروز من اینه که صبح ساعت 5 بیدار شم،برم دست و صورت بشورم،موهامو 10 دقیقه شونه بزنم،صبحونه،یکم مطالعه تا ساعت 7 بعدشم برم دانشگاه.‏
تا عصر حدود ساعت 6 که برسم خونه دیگه خیلی خیلی خسته هستم ولی تازه درسا شروع میشه و باید کلی درس بخونم تا 12 شب
بخونم و بنویسم،بخونم و بنویسم،بخونم و بنویسم و همینطور بخونم و بنویسم
دیگه مثل روبات عمل میکنم،و حتی صبح قبل از اینکه موبایلم زنگ بخوره خودم بیدار میشم
دنیای هوموسکشوالیتی هم کاملا آفلاینه(البته ناگفته نماند که  با یه بنده خدایی که توی کار فَشِن استایل  هست آشنا شدم،خیلی از من خوشش اومده ،اونم ظاهرش خوبه ولی من تا شخصیتشو نشناسم وارد عمل نمیشم) گی دار لعنتی هم خیلی شدید کار میکنه،اصلا اعصاب واسم نذاشته،لامصب این غربی ها هم گی دارشون فوق العادست!‏
اما روزهای خوبی در راهه :دی
هفته دیگه دوشنبه و سه شنبه تعطیله،یعنی با شنبه و یکشنبه که خودشون تعطیلن کلا رو هم میشه 4روز
یکی از دوستای صمیمیم میخواد از یه شهر دیگه بیاد اینجا،واسه همین فردا  باید یه دستی به موهام بکشم،برم آرایشگاه،ولی خیلی نمیتونم موهامو کوتاه کنم،چون یه طرحی روی موهام داره اجرا میشه،واسه همین فقط اطرافش باید کوتاه بشه :پی
تازه هفته بعد این هفته،دانشگاه ما به مدت یه هفته تعطیله(فال برک یا همون تعطیلی پائیز)خیلی دوست دارم واسه یه هفته هم که شده بیام ایران ولی خونواده مخالفت میکنه،البته حق هم دارن،چون 1روز تو راه واسه اومدن،یه روز هم برگشت ،دو روز هم باید بری آموزش پرورش و اینور و اونور که معافیت تحصیلی بهت بدن (واسه سربازی)که بتونی یه هفته بمونی ایران
پس اینجوری قشنگ سه روزش میپره
هفته بعد از فال برک امتحانا شروع میشه،یعنی دوباره روز از نو و روزی از نو
ولی توی تعطیلات درسامو خوب میخونم که خیلی فشار نیاد
میخوام رتبه اول دانشگاه بشم
واسم دعا کنین جون مادرتون

11 comments:

  1. آخ که جیگرم حال میاد تمام برنامه هایی که واسه تعطیلاتت ریختی بهم بخوره :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. هفته پیش واسه شنبه یکشنبه کلی برنامه داشتم،ولی جمعه سرماخوردم بدفورم
      واسه همین شنبه یکشنبم به فاک رفت :(‏

      Delete
  2. الان تو از قرآن و ائمه اطهار مدد بجویی حله داستان! :))))
    با این وضعیم که تو داری درس می خونی، نخوای هم باز شاگرد اول میشی
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. نه آخه بچه های کلاس همشون شاخن،واسه همین به امداد های غیبی رو آوردم :دی

      Delete
    2. عزیزم :)))))))))))
      امدادای غیبی
      =)))))
      بوووس

      Delete
  3. آفرین پسر گلم
    چه فعال شده
    بخون ، انقد بخون تا کل این بچه سوسول خارجی ها رو بخابونی
    ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. چشم باباژونم
      تازه کلی هم طرح دارم که به بودجه ی خیلی زیادی نیاز داره تا عملی بشن
      اگه همینطور ادامه بدم احتمالا جایزه نوبل بگیرم :دی

      Delete
  4. موفق باشی دوست جون

    ReplyDelete
  5. به به چه زندگی
    من هم دست کمی از تو ندارم
    اما یادش بخیر تا چند وقت پیش همیشه ده می خوابیذم شیش اتوماتیک بیدار بودم خیلی حال میداد آخه صبح زود رو خیلی دوست دارم اما الان چی :(
    دلم می خواد دوباره لذت دیدن صبح زود رو تجربه کنم
    امیدوارم چه تو درسات چه تو زندگی موفق باشی :))
    با اجازه وبلاگت رو تو وبلاگم اد کردم

    ReplyDelete