Thursday, November 8, 2012

من میتوانم

خیلی دوست دارم بعد از اینکه درس روانشناسی و دکترام تموم شد، برگردم ایران
میخوام فعال حقوق همجنسگرایان بشم  ولی حیف که اسلام و دین و تهدید های جامعه  و دولت، حتی الان هم که ایران نیستم دست .از سرم بر نمیداره
وگرنه خیلی دوست داشتم برگردم و برم با مراجع تقلید و کله گنده های مذهبی بحث کنم،با سیاسیا ،مذهبی ها،تو مسجد ها و با روحانیا
تلاشمو میکنم،اگه پذیرفتن که پذیرفتن،اونوقت دیگه همجنسگراها میتونن مثل بقیه آدما زندگی کنن
دیگه لازم نیست چیزی رو مخفی کنن،از مردم ،خونواده،همکارا،دوستاشون و و و.
میخوام یه تحول ایجاد کنم
اما اگه دیدم نمیپذیرن و نمیشه کاری کرد،جور و پلاسمو جم میکنم میرم
شاید هم موندم
نمیدونم واقعا
ولی اینکارو دوست داشتم انجام بدم

2 comments:

  1. پدی مساله می دونی چیه؟
    مساله اصن آخوندا و مراجع و این حرفا نیست
    دنیا، دنیای مردسالاره
    و ما در تقابل با ارزش های جنس برتر
    این مساله رو شاید دین بتونه از قبحش بکاهه یا بیفزایه، ولی این رو بدون که بیشتر از هر چیزی جامعه و فرهنگه که شرایط رو واسه ما انقدر سخت می کنه

    من همیشه مبارزه و میستایم ولی این نوع مبارزه یه جورایی انتحاریه
    امیدوارم نظرت در مورد روشش عوض شه

    بوووس

    ReplyDelete
  2. خوب کاره خوبی می کنی رفیق البته من هم با نظر رضا موافقم زیاد بحث دین و فقها نیست چون من خیلی تحقیق کردم و نتونستم چیزی پیدا کنم که نشون بده دین علیه همجنس گرایی هست هر چند علمای امروزی رو به شدت مقصر می دونم و ازشون انتقاد دارم که در این زمینه سکوت کرده اند بیشتر همونی هست که رضا گفت
    یعنی جامعه و فرهنگ
    موفق باشی
    امیدوارم پروفسور بشی :D

    ReplyDelete