Friday, November 23, 2012

در جواب اونایی که اصرار دارن بگن ما با اختیار همجنسگرا شدیم

در جواب اونایی که خیلی اصرار دارن بگن ما با اختیار خودمون همجنسگرایی رو انتخاب کردیم حرفهای زیادی هست 
اینجور آدما غالبا از نعمت عقل و شعور و فهم محرومن پس بهتره انرژی خودتون رو برای بحث منطقی و علمی هدر ندین
من که خودم با همچین آدمایی زیاد برخورد داشتم و واقعیتش هم خیلی اعصاب خورد کننده بوده و هست،اما  معمولا سعی میکنم یه نفس عمیق بکشم بعدش که آروم شدم واسش توضیح بدم چرا همجنسگرا شدم...اگه نمیشه قانعشون کرد اما میشه گیجشون کرد و اعصباشون رو بهم ریخت
چرا همجنسگرا نباشم وقتی و چایکوفسکی،لئوناردو داوینچی،افلاطون،سقراط ،ارسطو،مایکل آنجلو،و هزاران دانشمند و هنرمند و آدمهای خیلی معروف همجنسگرا شدن ! به نظر من آدمای خیلی باهوش و هنرمند همجنسگرا میشن یا حداقل همجنسگرایی به آدم یه توانایی میده که بتونه خیلی خلاق و حرفه ای بشه ، نمونه هم توی هر رشته زیاده میتونی اینجا رو چک کنی 
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gay,_lesbian_or_bisexual_people
و همینطور من فک میکنم خیلی کار بیخودیه که ما هرکاری که پدر و مادر و آبا و اجدادمون انجام دادن بیایم دوباره انجام بدیم،به نظر من باید یه زندگی جدید تجربه کرد،یه چیزی که خیلی ها تجربش نکردن
______________________________________________________________________
پی نوشت
این بشر اصلا هیچی نَ وَ فَه مِه



8 comments:

  1. این یه مرحله است که باید خودت تجربه اش کنی
    شاید بعدأ منظورمو بگیری!!

    ReplyDelete
  2. خودت میشناسیNovember 26, 2012 at 3:35 AM

    میخوای چند تا فحشم بده

    ReplyDelete
  3. من الان افلاطون رو می دونستم، ارسطو رو هم شک داشتم
    ولی سقراط رو عمراً فک نمی کردم
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. من هیچ کدوم رو نمیدونستم :دی
      بوووس بیشتر :دی

      Delete
  4. سلام
    شاید فقط کافی باشه بهش بفهمونی چون در اکثریت هستید حتما حق با شما نیست.
    این و اگه قبول کنه بقیه اش رو بزور میقبولونیم بهش :))))))))

    ReplyDelete