Tuesday, November 20, 2012

من پسر هستم !

امروز دوتا اتفاق بد افتاد که واقعا دردِ دلی شد که نتونستم جلو خودمو بگیرم و ننویسم
اتفاق اول که درست بعد از دانشگاه افتاد،وقتی با یکی از دوستام داشتیم قدم میزدیم،بحث سر موسیقی کلاسیک و رقص باله شد که دوست من بهم گفت من میدونم تو گِی هستی و فقط یه هوموسکشوال و یا یه دختر از رقص باله و موسیقی کلاسیک خوشش میاد
تازه لباس های جلفی که میپوشی و مدل موهات ،و اینکه کوتاشون نمیکنی و میخوای بلند باشن
کفشت هم که حالت پاشنه داره،
منم خیلی عصبانی بهش گفتم که خیلی بیشعوری و اینکه رقص باله یا هر هنر یا موسیقی مخصوص مرد یا زن نیست و برا هرکسیه که لذت ببره از اون
و کلی حرف دیگه،حتی مجبور شدم چندتا دروغ هم بگم که قبلا دوست دختر داشتم و از این حرفا
اما دختره ی پررو،از خر شیطون پائین نیومد و گفت :نه آخه طرز نگاه کردنت به من مثل بقیه پسرا نیست،اصلا با دخترا فِلِرت نمیکنی!
گفتم کلا من به هیچ آدمی چه پسر یا دختر علاقمو نشون نمیدم و با همه خیلی دوستانه هستم
بعد از کلی بحث بیهوده،آخرش معذرت خواهی کرد ولی مشخص بود که هنوز پیش خودش همچین فکری میکنه و فقط میخواد که من ناراحت نباشم
اتفاق بدتر از اون هم چند ساعت بعد افتاد وقتی که یه پسر منو با دختر اشتباه گرفته بود، خیلی دیگه شورشو در آورد تا اینکه بهش گفتم آخه من کجام شبیه دختره؟از صدام نمیتونی بفهمی ؟
بماند که بعدش هم چه الم شنگه ای راه انداختم
کلی هم  ناراحت شدم
فردا میخوام برم موهامو کوتاه کنم،از ترم بعد هم میرم بدنسازی :|
خودم میدونم حرف بقیه مهم نیست و اصلا شبیه دخترا نیستم،ولی این دوتا اتفاق که امروز افتاد خیلی اعتماد به نفسمو آورد پائین

17 comments:

  1. چی بگم والا این دوره زمونه نمیدونمچرا اینجوری شده همه فکر می کنن گی ها شاخ و دم دارن یا مثلا باید قیافه های عجیب غریب و لباسای عجیب غریب داشته باشن
    اینجا هم دست کمی از اونجا نداره پسر خودتو ناراحت نکن ....

    ReplyDelete
  2. تو هر کاری هم بکنی بازم مردم یه حرفی در میارن مثل قضیه الاق ملا نصرالدین می مونه کلا نمیشه کاریشون کرد

    ReplyDelete
    Replies
    1. آره واقعا !
      جلو دهن آدمو نمیشه بست

      Delete
  3. من که اگه لحنش تحقیر آمیز نباشه خوشم میاد بهم بگن شبیه دخترام:دی
    خوبه باز یه پسر تو را با یه دختر اشتباه گرفته بود:دی!...یه بار چندتا دختر تو خیابون بهم گفتن این دختره یا پسره!
    البته از کفشامم خوششون اومده بود:دی!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. اگه اینطوری شده بود که دیگه قیامت برپا میکردم

      Delete
  4. باید مث باباییت استریت لوک بشی
    ;)
    تا دیگه کسی جرات نکنه بگه بالا چشمت ابروئه
    !

    ReplyDelete
    Replies
    1. میخوام همینکارو کنم باباجون
      بووووووس

      Delete

  5. آخه طرز نگاه کردنت به من مثل بقیه پسرا نیست،
    سلام
    این جمله برام مخیلی آشناست
    ب نظر من اصلا بهش فکر نکن
    منکه دور خودم ی فیلتری کشیدم و با همه ی آدما به بحث وگفت و گونمی کنم
    موفق باشی

    ReplyDelete
    Replies
    1. این بشر ارزش هم حرفی نداره

      Delete
  6. از دست این مردم . من که برام مهم نیست چی میگن. در دروازه بسته میشه جز دهن عوام ظاهر بین .موفق باشی

    ReplyDelete
  7. تو هم موفق باشی مهرداد جون

    ReplyDelete
  8. خودت میشناسیNovember 26, 2012 at 3:44 AM

    خوب دیگه خودت منو میشناسی،میخواستم یه چیزی بگم گفتم شاید خوشت نیاد اینجا بگم:دی
    حرفا کمی واسم سنگینن...میفهمی که ;)

    ReplyDelete
  9. چیکارت کنم نمیفهمی؟؟؟؟کتک میخوای تو:))

    ReplyDelete
  10. آخیش من رقص باله دوست ندارم پس یعنی همجنسگرا نیستم چه سعادتی نصف مشکلاتم حل شد.
    واقعا جامعه به چنین افرادی نیاز داره :دی

    ReplyDelete
    Replies
    1. اگه این بشر نباشه اصلا دنیاگلستان میشه :دی

      Delete