Saturday, September 29, 2012

Exboyfriend ?!?

رابطه ای که زود شروع بشه،زود هم تموم میشه ! آره واقعا این جمله درسته ...اسمش اِستِفان بود،25ساله،قدش از من کوتاهتر بود یکم،البته من قدم بلنده واسه همین توقعی هم ندارم که همه قدشون بلندتر از من باشه :دی
بعد از یه مدت کوتاه از آشنایی که غلط هایی رو که نباید میکردم ،کرده بودم(البته جوونی کردم،خام بودم،خدا از سر تقصیرات من بگذر) تازه متوجه شدم اصلا اخلاقامون با هم جور نیست،من خیلی انرژی دارم،احساساتی هستم ولی اون مثل پیر مردها رفتار میکنه،که خودش هم قبول داشت.البته همه دوستاش هم بهش میگفتن که این(یعنی من)خیلی واسش بچه هستم ولی خودش کاملا راضی بود،میگفت خیلی هم خوبه ! خلاصه آخرالامر یه قرار گذاشتم،که مثلا آخرین قرار ملاقاتمون باشه،بهش گفتم،اونم راحت گفت باشه،تمومش میکنیم،ولی باهم دوست بمونیم ...منم گفتم نمیخوام
گذشت و گذشت،تا دیروز که بهم زنگ زد گفت امشب بیا فلانجا همو ببینیم،منم گفتم باشه
بعد یهو ظهر زنگ زد،گفت کجای؟گفتم تازه از دانشگاه رسیدم خونه
گفت بیا زودتر همو ببینیم،منم گفتم باشه
منم رفتم ،دیدیم همو،کلی حرف زدیم
گفت توی این مدت با کسی قرار نذاشته،میگفت از این رابطه ها دیگه خسته شدم و از 16 سالگی توی این خطا(خطها) بودم،دیگه واسم عادیه
منم خیلی صادقانه بهش گفتم،که با چندنفر آشنا شدم،ولی همشون دنبال سکس بودن بیشتر تا هرچیز دیگه
یکیش یه هم دانشگاهیه،سوئدیه،قیافش خوبه،همه چیز عالیه ولی دنبال رابطه نیست .یه شب که توی یه کافه باهم درس میخوندیم،بعدش ایشون گفت بیا خونمونو بهت نشون بدم،نزدیک همینجاست،منم گفتم باشه
رفتیم ،رسیدم دم در،آقا گفت بیا تو خونمو هم ببین،منم گفتم باشه،البته خداییش هیچ نیت شومی در سر نداشتم ،الکی فکر بد نکنین
بعد رفتم داخل خونشو دیدم،گفت بیا اتاقمو هم ببین،منم رفتم اتاقشو هم دیدم،گفت تختم دو نفرست!خوبه؟
منم که فهمیدم منظورش چیه!گفتم آره خوش بحالت ...اومد به من نزدیک شد،ولی فک کرده بود من خرم،رابطه ای که با سکس شروع بشه،بعد سکس تموم میشه
گفتم من دیگه برم،خودش فهمید من آدمش نیستم
خلاصه اینارو واسه اِستفان تعریف کردم،که بفهمه با اینکه سنم ازش کمتره،ولی خیلی قدرت کنترلم بالاست(البته این اخیرا خیلی قدرت کنترلم بالا رفته)فک کنم بخاطر اینه که زیاد توی موقعیتها قرار گرفتم
بهش گفتم که رابطه ما اصلا جدی نبوده،وا اصلا اکس حساب نمیشیم! قرار شد یکشنبه،یعنی فردا باهم فیلم ببینیم

13 comments:

  1. همینجور از در و دیوار واست پسرای نژاد ژرمن میریزه
    تک خووووور
    :)))))
    نووووش جونتتتت
    بووووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. به وقتش یاد شما هم هستیم :دی

      Delete
    2. دست درد نکنه! ایتالیایی یا اسپانیایی اگه بود دور و برت ممنون میشم، در اون صورت یاد من رو بکن! :)))))
      بوووس

      Delete
    3. نه متاسفانه،اگه بور و نیمه بور خواستین در خدمتم
      ایتالیایی و اسپانیایی کم گیر میاد،بعدش هم معمولا خیلی بی کلاس هستن :دی البته با عرض معذرت

      Delete
    4. خب حالا من یه زری زدم! نمیه بور هم باشه با کله قبوله عزیز من! :)))))
      بوووس

      Delete
  2. First of all,it's not like everyone is going to be as u expect!something could've happened with ur classmate!why did u go to his flat when u already knew his intentions,specially when u don't have any feelings for him.And I agree,his not even ur ex!but u don't have to accept him even as a friend when u don't have anything in common...he just doesn't deserve ur attention!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 <3 <3 oh maghii,tnx for ur comment! <3 <3 <3
      you are right,but just consider that i was not sure about the Swedish guy,if he really has that kind of intentions !
      and Stephan , we have got something in common,i'll tell u but not here :D
      ur sincerely
      pedram <3

      Delete
  3. گاهی برای فرار از تنهایی توی رابطه هایی میریم که مال ما نیست
    ولی تو حال زندگی رو ببر
    بیخیال این چیزا
    یک رابطه خودش، خودشو میسازه
    این چه چارچوبی داره و چیه مهم نیست
    ولش کن خودش بره

    ReplyDelete
    Replies
    1. اتفاقا دنبال دلیل برای اینکارم بودم،الان که گفتی متوجه شدم برای فرار از تنهایی که ناخودآگاه با آدمایی رفاقت میکنم که آنچنان ایده آل نیستن
      حال کردن با زندگی کار آسونیه حداقل برای من،ولی من دنبال بهترین موقعیت هستم که بیشترین حال رو ببرم :دی

      Delete
  4. فک کنم ساکن مجارستان هستی ، همممم
    از اچ یو آخرِ دامین فهمیدم ;) البته اگه حدسم درست باشه !

    واقعا در موردِ قدرت کنترل تحسینت می‌کنم

    فک کنم این همون موردی بود که توی کامنت ها نوشته بودی
    امیدوارم هَپی اِوِر اَفتر بشی

    ReplyDelete
    Replies
    1. اونجا هم بودیم
      اینجا هم هستیم :دی
      http://just-research.blogspot.fr/

      Delete
  5. عه کامنت قبلیه منما ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. اگه توئی پس چرا اسمش یه چیز دیگست؟!

      Delete