Wednesday, December 26, 2012

بلاگر یوتیوب شدن،خواستن و نتوانستن_حکایت من

بلاگر یوتیوب شدن رو همیشه دوست داشتم ولی یه محدودیت بزرگ سد راه من بوده و هست  که باعث شده من این تصمیم  رو ببوسم و بذارم کنار؛ محدودیت بزرگ من مربوط میشه به تهدی های ایران،اینکه دوست دارم یه بار دیگه بیام ایران
، فقط کافیه توی فرودگاه منو به جرم ترویج همجنسبازی و ویدیو درست کردن علاوه بر بلاگ نویسی دست بند بزنن و ببرن زندان،بعد هم منو اعدام کنن،نه خدا خوشش میاد نه بنده خدا!که من اول جوونی،همینطور الکی الکی،آش نخورده و دهن سوخته به جرم هیچ و پوچ دار زده بشم،اونم توی ملا عام،در حالی که مردم دارن سنگ و آت وآشغال پرت میکنن(مخصوصا گوجه و تخم مرغ گندیده که واقعا از بوی تعفنش حال آدم بهم میخوره)همه این ها بکنار،بعدش هم آقای رئیس جمهور بره بگه توی ایران همجنسباز نداریم،پس من چی بودم ؟ 
ویدئو در مقایسه با وبلاگ نویسی از اون جهت که شامل شنیدنو دیدن هست  تاثیر خیلی خیلی خیلی  بیشتری داره،مخصوصا اگه اون بلاگر خوش قیافه  و جذاب باشه و از همه چیز مهمتر در ساختن ویدئو هاش خلاقیت بالایی داشته باشه و بتونه بدون تقلید از کلیشه هایی که اکثریت  بلاگر ها دارن،مخاطب رو جذب کنه ...پس منم میتونستم بلاگر پرمخاطبی باشم(البته تعریف از خود نباشه،اینارو بقیه بهم گفتن) :دی
ولی حیــــــــــــــــــف که محدودیت  و تهدید های گهگاهی دست و پامو بسته
البته همیشه عقیده دارم که آدم باید جلوی محدودیت ها وایسه،حتی اگه پای جونش در خطر باشه
الان هم چند وقته سر این موضوع با خودم درگیری دارم
نـــمـــــیــــــــدونــــم  

پدیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 


   


16 comments:

  1. سلام
    البته در جذابیت شما که شکی نیست ;)
    ولی به اعتقاد من علاوه بر ریسک بالااین جور برنامه ها برای مخاطب ایرانی جواب نمیده با این سرعت افتضاح اینترنت

    ReplyDelete
  2. خب یه کاری بکن!! بیا فیلم کوتاه بگیر و قیافت رو هم نشون نده. بعد اون فیلمارو بزار توی بلاگت.

    ReplyDelete
    Replies
    1. یعنی صوت؟
      خسته نباشی...اصلش قیافه و تصویره که تاثیر میذاره

      Delete
  3. پدي جان يه مساله هميشه برقرار و چيزيه كه واقعا بهش رسيدم...از خيليا شنيدم و ساعت ها راجع بهش فكر كردم و ديدم واقعا درسته...
    سعي كن موقعيت هاي خوب شرايط آروم واسه رسيدن به هدفهات و زندگي كه هر روز داره به سمت پيشرفت حركت ميكنه رو با تمركز بيش از حد رو گرايشت و دست زدن به كارهايي كه ريسك اوره و ممكنه اين جو آروم و روبه جلو رو به هم بريزه دوري كني...
    گرايش ما...احساسمون و انگيزمون واسه معرفي تصوير درست از اونچه هستيم عاليه...و بايد ادامه داشته باشه...ولي دسا زدن به فعاليت هايي كه تو اين راه زندگي و آيندمون رو مختل كنه...چندان عاقلانه نيست...
    بنظرم فيلم و اينها رو بيخيال شو و با قلمت معجزه كن...اين بهتره..
    بوووووووووووووووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. ممنون از کامنت کامل و منطقی که دادی
      اتفاقا همین هاکه میگی تا الان منو از اینکار بازداشته،ولی از جهتی زیر محدودیت بودن هم فشار زیادی روی من میاره،چون همیشه از محدودیت ها فراری بودم و هستم
      ولی اگر احساسی نگاه نکنم،کاملا حرف شما درسته
      بـــــــــــــــــوس :*

      Delete
    2. عزيزم مساله احساس گناه كردن نيست مساله آينده ي خودته كه درگير چيزي ميشه كه تو به تنهايي قادر به حل كردنش نيستي و يه همت عمومي ميخواد...
      ولي اميدوارم روزي يه مدافع واقعي واسه همجنس هات باشي
      دوستت داريم
      بوووووووووووس:))

      Delete
    3. inshalah ke misham
      reshtei ke daram mikhoonam rabt dare, age bargardam iran motmaenan talash mikonam ;)
      del be del rah dare,manam dooset daram:*
      Boooooooos makhsooos

      Delete
  4. توی نوشته هات یه مبارزه خاموش میبینم..
    که دوس داری هر طوری هس به مرحله اجرا درش بیاری!!..
    مثه همین دفاع از حقوق همجنسگرایان ایرانی که لابلای حرفات میشه فهمید..
    ولی قبول کن که نمیشه خارج از گود فقط حرفشو زد..
    حتی اونایی که از ایران فرار کردن..و ادعای مبارزه هم میکنن..
    پس یا باید بیای ایران و یا فراموشش کنی!
    :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. قصد برگشت به ایران رو دارم
      با توجه به رشته ای که الان دارم میخونم میتونم توی ایران برای حقوق همجنسگراها تلاش زیادی کنم
      امیدوارم بتونم کاری کنم
      از مرگ هم هراسی ندارم

      Delete
  5. خوب می کنی پدی
    خطریه!
    ضمناً قربون شکل جذاب و ماهت برم
    میدونم پارسی حرف زدن واسه ت سخته
    ولی آخه
    مگه میشه
    پای جون آدم در خطر باشه؟
    :)))))
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. منم قربون قد و بالای بلندت برم که آوازش تا غرب پیچیده
      میگن خیلی قد رشیدی داری :دی
      صد و نودسانتی متر هستی؟

      Delete
  6. چی شد چی شد
    نفهمیدم
    آوازه قد من چجوری تا مرکز اروپا رسیده؟ :))
    نه خیر هم
    ۱۸۲، ۳
    این طورا
    بعد هم قد خالی که فایده نداره
    پسر باید بلُند یا برون (بر وزن برونِت
    و سکسی و خوشگل باشه
    که من نیستم
    ته خاکی بودن ینی
    :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. shekaste nafsiit too halgham :|
      inja 182 ghad mamooli hesab mishe ta hodoodi, avazat eshtebahi pichide :D

      Delete
  7. کار خوبی می‌کنی که اینقد نگرانی
    توصیه م اینه که اصلا بی خیالش بشی
    مگر در صورتی که برای همیشه موندگار شدی :-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. اصلا فکرش هم نمیتونم بکنم که ایران نیام
      خیلی بده ...من باید هرسال حداقل یه بار بیام ایران !در آینده هم شاید بیام واسه زندگی
      ....
      بووووووس

      Delete