Monday, December 10, 2012

من فقط یکم فرانسوی بلدم !

موهاش قهوه ای روشن،چشمهاش خاکستری،صورتش کاملا کشیده،یه کیف بزرگ و چوب های هاکی توی دستش بود،بهم خیره شده بود،منم حواسم بهش بود،بدون اینکه بهش نگاه کنم
بعضی آدما رو که میبینم چشمهامو چندبار خیلی محکم باز و بسته میکنم،فک میکنم واقعیت ندارن
یهو دستشو رفت تو جیبش،موبایلشو در آورد،شروع کرد صحبت کردن،از لهجش فهمیدم خارجیه،لهجش کانادایی بود
درحالی که داشت حرف میزد،چشماش هم روی من بود
یه ایستگاه مونده بود تا ایستگاه من،باید پیاده میشدم ولی دلم نمیخواست
معمولا این خیره شدنها به هم صحبتی ختم میشه
تلفنش موقعی تموم شد که نزدیک به ایستگاه من بود،منم بهش نگاه کردم،از اونجایی که نمیتونستم چشم توهم چشمی رو طاقت بیارم،یه لبخند زدم
پیاده شدم،دوست داشتم اونم پیاده شه
قدم زنون رفتم خونه،رسیدم،منتظر آسانسور وایساده بودم که یهو دیدم اونم اومد
آره مثل اینکه همسایمون بود
رفتیم توی آسانسور،من زدم 6 اون زد 4
به 4 که رسید بهش خداحافظی کردم،یه چیزی گفت که خیلی بی معنی بود،البته ضرب المثل بود و من متوجه نشدم
بهش گفتم من فقط یکم فرانسوی بلدم(البته شکسته  نفسی کردم) اونم خندید و  گفت میبینمت
ولی من که دیگه ندیدمش :|

اعصابم خیلی خورد نشد،موقعیت بدتر از این هم تجربه کرده بودم

25 comments:

  1. خوب بور آمار بگیر ماله کدوم واحد بوده :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. آره،بدنیست باهاش دوست بشم :))))
      ولی خودم کس دیگه توی خشاب دارم،وگرنه توی آسانسور کلکلشو میکندم که در آینده حسرت نخورم :دی

      Delete
    2. :D
      ای‌ول پس خبرای خوب خوب می‌ؤنویم به زودی ازت :D

      Delete
    3. من زندگی اروتیک و گی لایفمو سعی میکنم ننویسم وگرنه خبرهای خوب زیاده وارتان جون :دی

      Delete
    4. خیلی هم خوب :D
      خوش بگذره :D :*

      Delete
    5. بوس محکم متقابل،در جواب به بوس محکم متقابلت که در جواب بوس محکم من توی وبلاگت داده بودی
      :**
      نکته قابل توجه اینجاست که بوس محکم بیشتر از یه ستاره داره
      پی نوشت:نخواستم به وبلاگت گند بزنم،گفتم همینجا جواب بدم جلو در و همسایه زشته :دی

      Delete
    6. :)))
      چشم از این به بعد بوس محکم‌مون کلی ستاره خواهد داشت :****
      بعدم هر کامنتی دلت خواس تو وبلاگ من بذار به کسی ربطی نداره :D :**

      Delete
  2. oh là là
    کاش از این چیزا نصیب ما میشد :P :D ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. نصیب شما هم میشه انشالله :دی

      Delete
  3. just research جان عزیز
    تو که هر کی رد میشه چشمتو میگیره
    یه زمانی بالاخره باید یه نفرو انتخاب کنی
    اونوقت بی توجهی به بقیه برات سخت میشه ها :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. منم عشق میخوام نه هوس
      البته اگه پیدا بشه
      اینا در حد هوسه

      Delete
  4. سعی کن دیگه بهش فکر نکنی
    آدما همیشه میان و میرن
    همین

    ReplyDelete
  5. هييي...پدي جان كو عشق واقعي كه بخايم دنبالش بگرديم...
    پسر مهاجر حرف خبي زد...همه ادما ميان و ميرن...كسي اهل موندن نيست

    ReplyDelete
    Replies
    1. عشق واقعی هست ولی اونقدر نادره که نمیشه براحتی بدستش آورد

      Delete
    2. تو علم فيزيك از اتلاف ها صرف نظر ميشه...تو رياضي از اپسيلون ها فاكتور ميگيرن...تو جامعه اقليت ها به حساب نميان...الماس اونقدر كمتر از طلاست كه به اندازه ي اون خريدار نداره...درسته گرونه ولي دست نيافتني...عشق واقعي هم شايد همينطور باشه......پدي جان منتظر عشق حقيقي بموون ولي انتظار اينكه تا ابد پيداش نكني رو هم داشته باش...كاري كه من كردم

      Delete
    3. خیلی زیبا گفتی
      واقعیت هم همینه،هرچند تلخه

      Delete
  6. چوب هااااکی :))))))))))
    یاد ویدیوی
    Your Body
    کریستینا آگیلرا افتادم
    میزنه با چوب بیس بال له میکنه کله پسره رو
    مراقب خودت باااااش
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. نمیفهمم چی میگی :)))
      ولی
      بوووووس :*

      Delete
  7. راستی وبلاگت مثه یه تحریک کننده خیلی قویه واسم برای مهاجرت تحصیلی به اروپا
    اگه یه روز یه گ*ی شدم اون ور آب، حتماً از وبلاگت و خودت تشکر می کنم که انقد به هوای پسرای اونجا من رو کشوندی به سمت ترقی و یشرفت
    :))))
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. هی وای من!!نمیدونستم وبلاگم اینقد گمراه کنندست :دی
      دیگه سعی میکنم از پسرای اینجا ننویسم
      از داستان پسرای زشت و پیشنهاداشون مینویسم که اینقد دلت آب نشه :دی

      Delete
  8. چقدر این فرانسویه شبیه هماسیه ماست!!!... نکنه ما با هم همسایه ایم! واحد چند می شینی ؟

    ReplyDelete
  9. واحد 89
    گذرت خورد به طبقه شیش، بیا در خدمتیم :دی

    ReplyDelete
  10. این دفعه توام بزن 4..شاید دیدیش!! :دی

    ReplyDelete
    Replies
    1. خیلی مهم نیست،وگرنه پیدا کردنش کاری نداره :دی
      میرم طبقه 4 در خونه همرو میزنم تا پیداش کنم !=))

      Delete