Wednesday, December 5, 2012

رابطه ی گوگل ترنسلیتی

رابطه گوگل ترنسلیتی رابطه ی بین دو تا آدم وقتی که زبون همدیگرو نمیفهمن و مجبورن از گوگل ترنسلیت استفاده کنن
این ارتباط برای خیلی از همجنسگراهای اروپا اتفاق میوفته،البته همه زبان انگلیسی بلدن ولی خوب بعضی ها اونقدرا انگلیسیشون خوب نیست که بتونن راجب همه چیز حرف بزنن،پس مجبورن به گوگل ترنسلیت رو بیارن
و گوگل ترنسلیت هم واقعا این اواخر اونقدری  باهوش شده که بدون هیچ اشتباه و سو تفاهمی منظوررو برسونه،هرچند فارسی، و بعضی دیگه از زبون های  گوگل ترنسلیت اونقدرا قوی نیست
اما موضوع اصلی اینجاست که خودم به شخصه از خیلی از دوستای همجنسگرا شنیدم که تاحالا چنین رابطه ای رو تجربه کردن،هرچند اوایل که با این موضوع برخورد کردم واسم خنده دار و مسخره بود،از خودم میپرسیدم اصلا چطور همچین رابطه ای میتونه شروع بشه؟و چطور میخواد دوام داشته باشه؟ ولی بعد از چند  تجربه شخصی که خودم توی اینترنت داشتم،فهمیدم که موضوع کاملا عادیه ،موقعی که طرف به زبون مادریش مینوشت و من باید به انگلیسی ترجمه میکردم و به زبون خودش یا همون انگلیسی جواب میدادم،اما این گوگل ترنسلیت کاربردش در همین حد نیست،گوگل ترنسلیت حتی میتونه یه رابطه طولانی مدت تولید کنه،فقط کافیه دو نفر خیلی از هم خوششون بیاد  
یکی از دوستام از یه پسر لهستانی خوشش اومده بود ،ولی اون پسر انگلیسیش اونقدرا خوب نبود،و مجبور بوده همیشه از دیکشنری موبایلش استفاده کنه واسه منظور رسوندن،ریلیشن شیپشون هم  شکل میگیره  و خیلی هم هردوشون راضی بودن،پسره خیلی زود انگلیسیش پیشرفت میکنه
اون اواخر که رابطشون تموم شد انگلیسیش خیلی خیلی خوب شده بود



14 comments:

  1. خیلی هم خوب :)) ولی داشتن دیالوگ با طرف مقابل برا داشتن یک رابطه‌ی طولانی مدت خیلی مهمه
    شاید هم نه :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. آره صددرصد
      ولی مردم دوره زمونه ظاهر بین شدن،هیچ چیز دیگه واسشون اهمیت نداره

      Delete
    2. به قول شخصیت روباهه تو کتاب شازده کوچولو،
      همه پی دوست می‌گردن ولی چون دکانی نیست که دوست بفروشه همه شدن بی‌دوست

      Delete
    3. خیلی زیبا،واقعا ...

      Delete
  2. کاملا درسته..تجربه چنین رابطه گوگل ترنسلیتی رو با یکی از دوستان خارجی داشتم و دارم..در کنار سخت بودنش ولی خیلی توی آموزش زبان کمکم کرده..

    ReplyDelete
    Replies
    1. آره مخصوصا اگه دونفر به هم علاقه داشته باشن
      یه انگیزه قوی ایجاد میشه واسه یادگیری،هرچند اگه اون زبان خیلی سخت باشه

      Delete
    2. پدی من خودم به شخصه به خاطر عشقای اینترنشنالی که داشتم (در حد فانتزی و ایناها(
      این همه پیگیر زبونای مختلف شدم
      چی فک کردی
      :))))

      Delete
    3. فک کردم فقط خودم مریضم

      Delete
  3. بدرد من نمیخوره :((((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. بدرد توهم میخوره،وقتی اومدی بهت میگم
      بووس

      Delete
  4. منم یهو فرانسوی یاد گرفتم ازطریق همین گوگل ترنسلیت
    =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. آره ناقلا
      منو سر کار گذاشته بودی،هرچند کلی غلط غلوط داشتی من به روت نیاوردم چون فک کردم بگینر هستی
      بووس

      Delete
  5. به نظر من زبون عشق کاملاً فیزیکیه و به زبون انسانی خیلی ربطی نداره
    همونطور که آدما با حیوونا می تونن خیلی صمیمی شن بی اینکه زبون هم رو بفهمن
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. بلاخره باید همو بفهمن آدما،شخصیت همدیگه،تفاهم همه چیز
      همینجوری که نمیشه
      من اسمشو میذارم زبون هوس،اونه که فیزیکیه
      عشق که فقط ظاهری نیست
      درون آدمو دگرگون میکنه :دی

      Delete