Saturday, December 1, 2012

اولین بالرینوی ایرانی،تنها بالرینوی مرد ایرانی


،من میخوام بالرینو بشم
اولین بالرینیو ایرانی،اولین بالرینوی مرد ایرانی
بابا:بالرینو دیگه چه صیغه ایه؟تازه اومده؟
مامان:نه،منظورش همون رقصنده های دریاچه قوئه
بابا:آها،حدس میزدم
من:خوب،اجازه بدین برم کلاس باله
مامان:آره ،ولی حالا چرا باله؟چی شد اصلا یهو به باله اینقد علاقه مند شدی که میخوای بری کلاس؟
من: همیشه عاشق باله بودم،خیلی دوسش دارم،هرچی هم بیشتر میبینم که شاید ازش خسته بشم و زیر دلم بزنه ولی میبینم سیراب نمیشم،میخوام خودم اجراش کنم،خودم روی انگشت پام وایسم،هزاردور،دورِ خودم بچرخم،با هر پرش پرواز کنم،میخوام خودم همه ی اون چیزی که از دیدنش لذت میبرم رو تجربه کنم
از طرفی هم عاشق موسیقی کلاسیکم،درسته هنری توی موسیقی ندارم ولی فکر میکنم با باله میتونم موسیقی رو نمایش بدم
دوست دارم ذهن و بدنم با همدیگه کشش داشته باشن،تمام بدنم رو تا اونجایی که میشه بکشم، دوست دارم مثل یه پر سبک بشم،با باله آدم احساس میکنه کاملا خارج از این دنیاست...همین
مامان:باشه عزیزم،ما هم نمیخوایم استعدادهات کشته بشه
بابا:ولی به شرطی که به درسات لطمه نخوره،،
اینطوری بود که کلاسهای باله با عشق و علاقه خیلی زیاد من شروع شد،اونم از نوع خصوصیش
"I don't want dancers who want to dance, I want dancers who have to dance."
-George Balanchine

14 comments:

  1. Let your soul to fly,being as courageous as to live a life that u never regret <3

    ReplyDelete
  2. تبریک می‌گم :) امیدوارم یک روز خبر اولین اجرات رو تو وبلاگت ببینم :*

    ReplyDelete
  3. عاااالیه! همه پدی ها مثینکه باله دوس دارن
    من هم یه دوس دارم که پدیه! اون هم می خواد بره کلاس باله
    همون آرزوی وارتانو واست دارم
    بوووس

    ReplyDelete
    Replies
    1. نه هر پدی که پدی نمیشه :دی
      مگه ایرانم باله داره ؟
      بوسس

      Delete
  4. به به، کی بشه رقص باله رو ببینیم :) ;) اونم از نوع بالرینوی مرد ایرانی
    اون پدر و مادرت هم ایول دارن ، قدرشونو بدون

    ReplyDelete
    Replies
    1. آره همینطور هم هست،خیلی دوسشون دارم :)
      اجراهای بین المللی نداشتم هنوز :p

      Delete
  5. Replies
    1. چرا به اسم بابا کامنت نذاشتی :|؟
      دیگه تکرار نشه

      Delete
  6. صندلی ردیف اول برای من رزرو کن :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. واسه تو همون روی صحنه جا رزرو کردم،خیالت تخت :دی

      Delete
  7. سلام
    امیدوارم که حالت خوب باشه
    دمای بدنت تو حد نرمال بمونه
    نسبت به اینجا حس خوبی پیدا کردم
    چه میشه کرد
    منم عاشق رقصم اما رقص عربی
    هر چند که نسبت به یعضی ازعرباحس خوبی ندارم
    از وقتی هم یادم میاد می رقصم
    بگذریم
    ببخشین که هر موقع بروذم میام اینجا
    حال و روز من یخ بسته
    اگه خواستی بای مواظب باش
    بووووووووووووووس

    درشمن اینجا نمیشه کامنت خصوصی گذاشت؟
    این روزها
    زیاد دوست ندارم تو جمع باش

    ReplyDelete
    Replies
    1. سلام عزیزم
      من که اصلا هیچ رقصی دوست ندارم و بهتره راجب بقیه رقص ها نظر ندم چون توهین میشه
      ولی باله یه چیز دیگست،خیلی کلاسیکه
      خودم واست کامنت خصوصی میذارم،ایمیلمو میدم

      Delete